ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE
1. ZABAWKI
2. TAK MIJA NAM CZAS
3. ZWIERZĘTA ZIMĄ
4. KIM SĄ RODZICE MOICH RODZICÓW?
5. FRYZJER, WETERYNARZ CZY LEKARZ?
-
rozwijanie słuchu fonematycznego, rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter.
-
rozwijanie umiejętności współpracy w grupie
-
rozwijanie słownictwa – biernego i czynnego, rozwijanie umiejętności budowania wypowiedzi i zdań.
-
zapoznanie z różnymi zawodami
-
wzmacnianie więzi emocjonalnej z babcią i dziadkiem
-
doskonalenie umiejętności wypowiadania się na określony temat, prawidłowego tworzenia zdań i dzielenia ich na słowa.
„Po co są babcia i dziadek?”
Po co są babcia i dziadek?
To bardzo łatwe pytanie.
Babcia na przykład jest po to,
By mówić do mnie „kochanie”.
Dziadek na pewno jest po to,
By ze mną śpiewać piosenki
I mnie zabierać do kina
Lub czasem do cukierenki.
Co lubią babcia i dziadek?
Lubią się ze mną spotkać,
Brać mnie na spacer do parku
I różne książki mi czytać.
I to się świetnie złożyło.
A czemu świetnie? Czy wiecie?
Kocham najbardziej na świecie!
„Rock’N’Roll dla Babci i Dziadka”
Babciu, Dziadku, obrocik zrobimy
Babciu, Dziadku, dla was tu tańczymy
Babciu, Dziadku, rączki kręcą się
Babciu, Dziadku, tańczyć dla was każdy chce
Jedna noga, druga noga, trzęsie się podłoga
Jedna ręka, druga ręka, tańczą tak wnuczęta
Pokręcimy bioderkami, a wy kręćcie z nami
Tańczą nawet ręce dwie
Babciu, Dziadku, kocham cię
Babciu, Dziadku, kocham cię
Babciu, Dziadku, kocham cię